debata - TKR v Kežmarku

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Postrehy, názory a voľná diskusia TKR
63 Komentáre


1 2 3
Rudo
2018-04-22 08:14:31
Problemy su od geoblokacie, je to vec pristupu na karty, takze obcas musim restartovat, CT24 je free, nepotrebuje kartu
Jozef
2018-04-21 22:59:39
Dobry den. Dnes nastal vypadok na CZ kanaloch CT 1, CT 2, CT Sport, Prima Max a este zopar dalsich. Napr. CD 24 ide. Vypadok nastal o cca. 21:20 a trva doteraz (23:00). Inac tieto vypadky, avsak kratkodobe, sa pomerne casto opakuju. Neda sa s tym nieco sparvit?
Jozef
2018-02-26 19:56:57
Dobry den. Menili ste v poslednych dnoch nieco v nastaveni vysielania? Konkretne HD Dajto alebo HD Markiza. Zo dna na den sa vo zvuku zacali objavovat caste chyby. Akoby lupance, lagy, sekanie. Napr. v hovorenej reci nie je dobre rozumiet niektore slova. Akoby z nich chybalo. Zda sa mi to, ako chyba dekodovania. Su velmi caste - aj niekolko pocas minuty vysielania. Je to neuveritelne rusive. Spravy sa ani nedaju pocuvat bez rozculenia sa! Nepomaha prepnutie na iny kanal a spat, ani vypnutie/zapnutie TV. Telka ma 3 roky, je to LG 3D 42" s najnovsim firmwareom. Dakujem za odpoved.
jaro
2017-05-30 21:29:49
Dobrý deň, často počúvam rádio Vlna ktoré mám naladené cez FM. Pri počúvaní sa objavujú rušivé zvuky ktoré mi pripomínajú slabší digitálny signál (pri digitalnej TV by som povedal že to "kockuje"), chcel by som sa opýtať či sa náhodou nedá tento problém nejako vyriešiť. Rádio Slovensko ide dobre, zaregistroval som to len pri vlne. V prípade potreby tie zvuky skúsim nahrať.
Ďakujem
Jaro
Ivan
2017-04-02 23:28:30
Dobry den, ocakavate, ze vsetci zakaznici vymenia svoje prijimace kvoli prechodu z SD na HD?
Rudo
2017-03-15 18:47:30
Tato stranka je len informativna, nie je to oficialna stranka Slovanetu.
Ak mate pochybnosti, zavolajte 02/208 28 208, alebo navstivte pobocku Slovanet, vedla VUB banky.
Alena Krempaska
2017-03-15 17:26:17
Dobrý deň, rada by som sa informovala o poplatku za rozšírenú káblovú televíziu. Počula som ,že sa zvyšoval poplatok. Ja som však nebola s takouto informáciou oboznámená ani telefonicky, ani mailom ani poštou. Rada by som predišla nejakým nepríjemnostiam, nedoplatkom. Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.
Rudo
2017-03-10 10:55:11
Programy Primy a Novy nie su na Slovensku v ponuke.
Filip
2017-03-10 10:51:52
Dobrý deň,
je ešte Prima v ponuke programov? Aj po automatickom ladení TV mi ju nenašlo... Ďakujem
Samozrejme, mám rozšírenú ponuku.
Jaroslav Dluhy
2017-03-05 21:17:18
Pozdravujem Ťa Rudo,
Pozerám teraz na zoznam frekvencií v KK kablovke, sú to aktuálne údaje?
Nemôžeš tam niekde do tabulky napísať dátum poslednej aktualizácie?

Ďakujem, J.D.
Rudo
2017-01-11 20:45:06
Do HD verzie bol TXT domiesany z SD verzie, preto.
tono
2017-01-03 17:02:38
Zaujímavé, že ešte prednedávnom to šlo dokonca aj v HD verzii. To bol iný dodávateľ?
Rudo
2017-01-02 19:44:36
Lebo ho neposkytuje dodavatel
tono
2017-01-02 14:12:14
Prečo na jednotke a dvojke, či už SD alebo HD verzii, nejde TELETEXT ?
Rudo
2016-12-08 15:12:58
SkyLink vypol RTVS radia, idu uz len v HD a to sa neda dat do FM normy, vypnu sa aj na DVB-T, momentalne sa pracuje na sposobe ich zavedenia, nakolko sa zmenil format.
Alexander
2016-12-07 12:51:26
Zdravím, prosím o odpoveď , prečo nejdú rozhlasové programy na výstupnej frekvencii 90 až 93,00 Mhz - Slovensko, Regina, Devín a FM ? Zistil som to dnes, nebol som týždeň doma. Ostatné všetky idú. Ďakujem za odpoveď.
Jozef
2016-08-02 04:11:10
V nedelu 31.7.2016 opat niekolkominutove vypadky. Popoludni po cca. 15:00 na staniciach Discovery, Viasat History, Viasat Nature. Pokial nemate ziadne zavady, bol by som rad za akukolvek radu. Okrem castych vypadkov signalu na roznych staniciach, mame v poslednom case sekanie zvuku hlavne na HD kanaloch. S kablovym rozvodom sa u nas uz roky nenarabalo. Vypadky signalu si potvrdzujem nielen na TV, ale aj na set-top boxe. Vypadky evidujeme cca. od doby, kedy ste vypinali aj posledne analogove kanaly. Dakujem za akukolvek radu.
Jozef
2016-07-25 04:19:31
Zdravim. Vcera 24.7.2016 a dnes 25.7.2016 znova vypadok signalu na TV Dajto presne o 03:00 na 3 a pol minuty. Co to moze byt?
Jozef
2016-06-20 03:27:29
Dakujem za snahu. Dnes opat na stanici Doma vypadok od 03:00 do cca. 03:03. Akoby sa vypadok opakoval v rovnakom case. Cudne... TV mame Smart TV LG cca. rocnu. Doteraz nebol s programovym sprievodcom problem. Cas mame nastaveny na automatiku. Skontroloval som datum, cas aj casove pasmo (Bratislava, UTC +1). Su v poriadku. Stale ziadne info k prave vysielanemu programu a prazdny programovy sprievoca aj u inych kanalov. Zajtra si prinesiem domov set-top box a otestujem sprievodcu aj na nom.

Prajem pekny den.
Rudo
2016-06-19 21:53:13
Teraz som kontroloval, vsetko ide aj EPG nabehne korektne. Treba pozriet, ci je spravne nastaveny cas na TV, pretoze vtedy EPG nenabehne, nevie aky je cas a kde sa nachadza.
Doma neviem skontrolovat okolo 3 hodiny, to nepozeram, ale ziadne vypadky som nezaznamenal.
Jozef
2016-06-19 03:23:48
Zdravim. V poslednom case zaznamenavame kratke cca. 2-3 minutove vypadky na stanici TV Doma. Mame rozsirenu ponuku. Konkretne dnes 19.6.2016 od 03:00 do 03:03 pocas sledovania filmu vypadne obraz aj zvuk. Nesla ani stanica Dajto. Napr. Markiza sla OK. Nie je to prvy krat. Zda sa, akoby sa nieco na kratku chvilu zaseklo alebo restartovalo. Po par minutach obraz aj zvuk nabehne a uz ide v poriadku.
Este by som rad spomenul, ze uz par dni nefunguje k programom programovy sprievodca. Nie je vysielane ziadne info.

Vopred dakujem za kontrolu mojich pripomienok :)
Jaro
2016-05-25 19:32:42
Ďakujem veľmi pekne za info, nezohnal som ho ale našiel som že stačí použiť kondenzátor na uzemnenie a problém vyriešený, žiaden brum. To so šnúrou som skúšal už pred tým a nepomohlo to.
Ešte raz vďaka.
Rudolf Jurdík
2016-05-25 10:15:10
Ano, vola sa to oddelovac zeme, ktory odstrani rusenie a brum. Moze byt chyba aj so zemniacim vodicom na zasuvke, alebo otocit sietovu snuru v zasuvke niekedy staci.
jaro
2016-05-24 10:26:59
Zdravím, chcel by som sa ešte poradiť, napojil si si rádio ktoré má anténny vstup na káblovku no po pripojení hneď vyhodilo chránič, tak som rádio pripojil na zásuvku ktorá nejde cez chránič, po pripojení kábla (káblovky) do rádia je počuť v repoduktoroch silný brum. Neexistuje na to nejaký oddelovač alebo niečo také? Pravdepodobne bude niečo zlé prepojené v rádiu pretože ostatné prijímače (dvb-t pri staršej telke a priamo novšia telka ktorá ma dvb-t v sebe) nerobia problém.
Ďakujem
Rudo
2015-11-29 22:13:40
Krajina cesko moze ostat, ladenie musis dat terestrial, alebo antena, nesmies dat v kablovom rozvode. Ak ti nepojde zvuk na CT1,2 musis nastavit v preferenciach TV jazyk zvuku hlavny na CZ a vedlajsi na SK.
rado
2015-11-29 19:42:15
zdravím, kúpil som dnes nový TV Samsung a nechce mi prijímať programy v HD ako sú Markíza, Joj, Plus, Dajto...idú len STV a niektoré české...niektoré programy aj ruší alebo nejde zvuk...skúšal som dať aj krajinu česko ale vtedy mi nechcelo nájsť ani programy od Markízy v digitály....vtedy pri Panasonicu išlo všetko v pohode...neviete čo s tým?
jaro
2015-10-19 21:53:18
Super, ďakujem za rýchlu odpoveď.
Rudo
2015-10-19 21:28:03
Mozes to aj takto zapojit, ak mas volny vystup. Zasuvka to rozdeluje koli tomu, aby si mohol pohodlne zapojit TV aj radio, ak ich mas sucasne v jednej izbe.
Frekvencie radia su ale ine ako zo vzduchu, musis ladit od 90MHz az po 101MHz po kanaloch, tzn. 90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101, pozri si podstranku programy a dole su aj frekvencie radia.
jaro
2015-10-19 21:20:37
Dobrý deň, chcel by som poprosiť od radu. Máme káblovku a rozbočovač, rozbočovač je v skrinke na chodbe z neho idú káble do 2 izieb v každej je na stene zásuvka (TV+RADIO), Chcel by som priamo z rozbočovača pripojiť ešte jeden výstup (ešte je voľný výstup) a to napojiť do rádia keďže sa nedá poriadne naladiť žiadne zo vzduchu, otázka je či ten tretí výstup môžem pripojiť priamo do konektora v rádiu (ma antenny konektor) alebo musím použiť zásuvku TV/RADIO na oddelenie RADIO frekvencii a tak to pripojiť do konektora v rádiu?
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď
Gita
2015-06-17 12:39:51
Dobry den.
Dakujem Vam velmi pekne za radu-pomoc.Hned som to vyskusala nastavit-urobit podla Vasej rady a ,,iduuu,,Dakujem dííík!!!
1 2 3
Anketa
Hlásenie porúch



Služby zákazníkom

02/208 28 208


sluzbyzakaznikom@slovanet.net


 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky